domingo, 21 de diciembre de 2008

El Mare Nostrum i passeig de gracia + 444



Doncs avui no tenia previst de fer res, osigui que he improvisat una excursió, hem sortit de mot.rip amb una 447 direció a vic, hem baixat a mollet sta rosa, i despres caminant fins a mollet st fost, alla a arribat una 451 direció a st celoni, en arribar a granollers-centre ya ens han apartat perque darrera venia el mare nostrum, hem pogut fotografiarlo sense cap molestia de cap guardia, bueno em tornat al nostre tren i hem continuat fins a st celoni, a veure si havia alguna novetat com a donat negatiu, en el primer tren direció a barcelona hem baixat una 440R colors de rodalies + una 440R en colors de regionals, directes fins a granollers i despres SAC, CLOT i passeig de gracia, alla em tirat quasi tota la tarda, el primer a sigut un alaris, poc despres un euromed darrera el Talgo III, entre molts regionals i rodalies, passat quasi tota la tarda he vist que havia una persona que em feia la competencia, osiga que he intentat fer millor fotos en millor angles que els feia ell, despres a passat el galicia que sort que no me he mogut de la via 1 perque a l'altre andana havia un 447 tapant, i bueno quant ya estava decidit per donar fi a la tarda i marchar he vist un cataluña express i per l'hora que era tenia que ser un 444 abans de que el tren sortis del tunel ya sabia de lluny que era un 444, no m'ho he pensat dos cops si no que he pugat de cap, el señor interventor que m'ha vist la meva intencio de grabar, m'ha obert la finestra de la porta, i feia temps que no disfrutava viatjant, amb el cap fora del tren m'ha fet recordar les 440 s/r, bueno doncs em finalitzat a SAC i despres em pres el metro a st andreu fins a fabra i puig on no hem esperat gaire la tipica 447+447 unica en la R3 en simplement circula els festius en doble, i res mes he baixat a mont.rip. Es tot per avui.

  1. Foto: El mare nostrum passant per granollers centre.
  2. Foto: La 444 en direcció a SAC en la via 2 de pg gracia.

No hay comentarios: