jueves, 11 de diciembre de 2008

El mati i la tarda al valles





Mati:

Doncs avui de bon mati en vaig lleva a les 9.40h. Com no tenia res pensat en que fer en dues hores vaig imporvisar una mini excursio de bon mati, aixi que vaig agafar el primer tren que va pasa per mont.rip en direció a vic. Vaig baixar a la seguent estació sta perpetua, alla vaig diriguirme cap al pont que pasa sobre la riera de caldes a fotografiar una 447 en sentit barcelona, poc despres de que pases en vaig encaminar en direció al pont de la linia R2 que tambe pasa per sobre la mateixa riera, pero a uns quants quilometres me enlla de la R3 caminant i mes caminant per la riera en poc menys de 10min ya hi era alla, el primer tren en passa va ser una 448 en sentit girona pocs minuts despres una 447 en sentit barcelona, la que van poder fotografiar amb molta calma, despres vaig fer el mateix recorregut pero a l'inversa, vaig arribar a l'estació de sta perpetua 10minuts abans de que pases el tren cap al meu poble, i aixi donu per finalitzada la excursió del mati.



Tarda: Per la tarda vaig sortir de treballar i ens vaig encaminar cap a l'estació de mont.Manresa R4 vaig tindre que esperar mes de 15minuts fins que va apareixer una 447 direció a terrassa vaig pujar i tot el vago era buit excepte unes quantes persones per qui i per alla, passats uns 25minuts vaig baixa a terrassa-est, vaig continuar el viatge trepillant balast fins a l'antiga
a estació de torrebonica alla ens va sorpendre per darrere una 447 en sentit sud, pocs minuts despres una altre en sentit oposat, despres vaig rerpendre el cami de tornada, fins a montcada i reixac manresa, baix baixar y per si podia veure alguna maniobra a SAC algu talgo, pero no van tenir sort aixi que van agafar el seguent tren en sortir una 440+440 a reus, van baixar a sants i alla a espera el magic tren de la R3 la famosa 440 a vic, va arriba amb 19minuts de retrad a la sortir i al meu desti amb 14. Aixo es tot per avui.


  1. Foto: 447 Pasant per sobre el pont de la Riera de caldes de la R3
  2. Foto: 448 Pasant per sobre el pont de la Riera de caldes de la R2
  3. Foto: 447 Pasant per l'antic baixador de torrebonica R4.

No hay comentarios: