jueves, 9 de abril de 2009

La mala sort por venir amb bona


Avui faig l'actualització d'ahir a la nit, feia molt de temps que tenia prevista fer la caceria del civia nocturn que volta les nits fent l'ultim servei a granollers, tot donat, ahir era el dia indicat, ya que sortia de treballar 10min abans del seu pas per la meva estacio, vaig sortir disparat del treball cap a l'estacio, esperant 10minuts, 3minuts abans de que tindria que apareixer, es baixem les barreres del pas a nivell i yo m'aixeco, preparat al meu lloc, de fons s'escoltá un botzina de civia, pero debia de ser de la R2, ja que hem va aiguar la festa, va venir amb doble composició de 447's, una amb color original la 217M i l'altre pantonitzada, Baix preguntar al maquinista i em va dir que ell estava totalment sorpres, que yo de no fer-ho amb civia, i tambe em va aclair que es una civia que arriba a l'hospitalet de fer un R1 i surt inmediatament de arribar, ya que no hi ha espai a la platja de vies, despres ell va marchar i yo amb cara de mala sort cap a casa, pensat si dema tindre sort o no. Bueno gracies per el vostre. Temps.


Fotografia: 447-217M  fent l'ultim servei a granollers en doble composició.

No hay comentarios: