martes, 28 de abril de 2009

Tarda a platja llarga


Aquesta tarda tenia decidid anar a la zona de la costa a fer caceria de trens al el mar de ven aprop, tot a comenzat agafant un rodalies a motcada, el cual m'ha deixat a l'estació de sants alla he enllaç amb una 450 que m'ha deixat a cubelles, desde alla caminat fins a la platja, un passejet tranquil per els carrers de la localitat, Una vegada arribat al final del carrer veig que es imposible l'acces, pero trobo una tanca trencada que va cap a la via i altre que entra cap a una zona totalment vallada amb tanques que ha fet que inacesible a la platja, despres de estar estirat una estona sobre la sorra, un helicopter de forma molt sospitosa, a girat i a baixat el vol mirantme cap a mi, a passat just sobre meu a poca velocitat i pocs metres del terra, sembla que estava en una zona prohibida, despres a tornat a rerpendre el vol i a desaparegut, he comenzat la caceria amb l'euromed de les 18h de sants, i poc despres el de pujada, m'ha sorpres un noi que feia fotografies el cual m'he apropat, he em estat xerrant una estona, fins que yo he repres el viatge de tornada, a l'estació una 451 en doble m'ha deixat a sants, alla amb molta sort que el tren a arribat amb 5minuts abans de la seva hora de sortida, he tingut la sort d'enllazar amb el civia 5+3 a maçanet via granollers, m'ha deixat a montcada i despres cap a casa.


Fotografia: Talgo 3 pasant per la platja llarga a barcelona.

No hay comentarios: