viernes, 15 de mayo de 2009

Mati explendit a el papiol, I trens a les fosques.



Avui sent ultim dia de la setmana he fet una escapadeta a un lloc que tenia en ment fa molt de temps, l'unio del ramal de mercaderies del port, comenzo sortint del mateix lloc amb una 440R, despues a bifurcacio a un R7 que em deixa amb uns 6min tard a castellbisbal alla enllaço a un R4 menstrestant, he pogut observa una "mavi" fent maniobres, arribem al meu objectiu, i el primer en veure un 103 a barcelona, el cual, m'ha agafat desprevingut, i despres una doble de japoneses, apareix, lentament per donar preferencia a un rodalies, despres reinicia la marcha, i nomes em faltava el 102, el cual tambe portu darrera d'ell molt temps, despres tornem a l'estació i agafem un R4 que em deixa a l'estació de l'hospitalet, destacar que lleguin el periodic "20minuts" veig un article que diu que ahir l'estació del centre de barcelona cap al capvespre es va quedar sense llum, aixi que penso que no seria posible veurela, pero no ha sigut aixi, al arribar he baixat sense pensar-ho dos cops, i he pogut fer fotografies a mes d'un video que properament penjare, i minuts abans de l'hora que agafes el tren de vic les llums han tornat a funcionar, recalcar que el tren de vic a arribat amb 19minuts sense cap explicació, ni imformació, el cami a sigut sense llum als vagons, entre el trajecte arc de triomf , st andreu, i despres sense cap incidencia arribem amb 13minuts.


Fotografies: Doble de japoneses esperant torn per uni-se a la linea de vilafranca.
Una 447 a l'hospitalet a la apagada estació de plaça catalunya.

No hay comentarios: