lunes, 25 de mayo de 2009

Una tarda a molts llocs


La tarda d'avui comença sortint amb el meu vehiocle de dos rodes amb direccio a l'estació de la R2, alla espero una civia a st celoni que em deixi a les franqueses, pero, al cami a granollers veig un jove conegut meu que esta fent fotografies i per no fer el lleig baixo amb el meu vehicle i m'ho uneixo a ell, esperant veure la sortida del butaner granollers - tarragona, que srt d'arrera una civia a l'aerport,i despres esperem el mare nostrum que ha pasat amb un retard de 30min aprox, i despres del pas del tren anomenat, tots dos ens acomiadent i agafem els nostres destins, yo una civia, que baixo a mollet, i despres començo a biciclitejar, fins a sta perpetua per veure com van les obres de la linea del papiol, destacar que ja estat posat el pont sobre la riera de caldes, pocv despres veig que el rodalies de la R3 s'ha escapat, continuo fins a la llagosta per la carretera C-17, fins arribar a montcada i reixac alla fet de la l'hora que hi era m'he decidit per fer l'ultima fotografia del dia, aixi que vaig cap a la carretera de la roca, al cami de biciclistes, i espero impacienment el talgo RD, que ha passat a l'hora que tenia que estari al seu desti, i despres de cami de tornada cap a casa, he tingut que esperar al pas a nivell, una 448, civia mes una 447, i despres de nou he repres el cami fins arribar a la meva casa.


Fotografia: El butaner Granollers ---> Tarragona amb els pantograps abaixats fent canvi de cabina per marchar fins a tarragona.

No hay comentarios: