jueves, 1 de enero de 2009

Primera excursió del 2009




Doncs avui per ser la primera excursió del l'any he sortit de treballar cap a casa a les 16h despres de deixar totes les endromines del treball he marxat cap a l'estació, on e pogut gaudir d'una experiencia poc vista a la R3 i mes a l'estació de mont.rip, una 440R+440R amb direció a vic, em pujat i cap a la nostra destinació d'avui Les Franqueses, alla he estat poca estona ya que he donat per finalitzada l'activitat alla nomes baixar del tren, he fet una foto a la 440R que he arribat en doble, y l'ecreuament entre la 447 a barcelona, poc despres unes quantes fotos mes a l'estació y el artilugis antics que son vora l'estació en sentit barcelona, despres m'he encaminat cap l'estació de la R2, alla he pogut fer la foto del encreuament entre una 440R y una 447, despres pensava que el mare nostrum ja hauria passat peor m'hequivocava perque darrere la 447 s'ha vist venir a la llarga recta, despres una 440R a cerbera i una altre en servei regional a estació de frança, poc passats uns quants minuts, a fet parada la 447 anteriorment de pujada ara ja cap a barcelona, i he anat fins a montcada on he fet transbordament rapidament a un R4 direció a st vicens de calders, que minuts despres m'ha deixat a l'estació de plaza cataluña a gaudir dels ultims trenes desviats he pogut gaudir abans que que passes el vic de l'euromed anterior tren al de vic despres a arribat una 447 a vic que m'ha deixat a la meva corresponent estació rarament puntual.

  1. 440R en doble composició esperant encreuament a les franqueses del valles.
  2. Euromed 101 passant desviat per linia de plaza cataluña en direció a la seva seu SAC.
  3. El talgo mare nostrum passat a tota velocitat per les franqueses del valles granollers nord.

No hay comentarios: