domingo, 25 de enero de 2009

Ultim estrella galicia Vigo-Barcelona


Avui era el ultim dia que circulava l'estrella galicia vigo barcelona, osigui que hem decidit anar a la caça seva, tot ha comenzat agafant una 440R a les 7.46h del mati, fins a sants, alla he cambiat a les vies 9-10, a fer l'espera del meu company de viatge, poc despres de que uns nois em preguntesis com anar a ripoll, ha aparegut, hem pres el sant vicens de les 8.36h, el qual ens a deixat a les 9.10h a sitges, alla hem comenzat la llarga caminada que ens esperava fins a les costes de vilanova, mentrestant esperavem un altre company em pogut veure un 447 i dos regionals, mestres que esmorzava, el galicia no aparexia per cap lloc, despres d'una estona d'esmozar ha fet la seva aparicio amb 8vagons, despres de fer-li la foto hem comenzat a caminar vora el mar, fins a la "gayzone" , alla em fet una llarga parada per fer mes fotos, continuadament hem repres el cami mes endevant, on una señora magnifica ens a tapat l'euromed a barcelona, despres em decidit esperar el mare nostrum,i despres del seu pas em nat tirant cap a vilanova, on hem pedut un regional a barcelona i agafat un 451+451 a granollers parant en totes excepte garraf, a les 13.58h ens em despedit el meu company a sants, yo he pres un rodalies a l'hospitalet, alla esperant el tren a vic, la 447-101M a aparegut, amb servei a terrassa, despres de endinsar-nos en una 447 a vic en colors originals, he observat que no podia circular a causa dels multiples vidres trencats que tenia l'unitat, ens han fet baixar del tren i hem agafat el que havia estaciont posteriorment, el cami ha continuat sense cap incidencia.


  1. Fotografia: L'ultim galicia vigo barcelona passant ben aprop de la platja.
  2. Fotografia: 447-102M unica en colors renfe operadora amb el sostre vermell.

No hay comentarios: