viernes, 2 de enero de 2009

Segona de 2009



Avui el dia comenza sortint de l'estació de motn.rip on un compañy m'ha trucat preguntant que feia per la tarda, doncs la idea d'avui era ben clara, anar per la R7 a la recerca de mercants, per no ha sigut aixi perque no ha passat cap, he agafat un R7 fins a cerdany uab on ha finalitzat, 30min despres ha fet aparició una 447 cap a martorell, on venia el meu company, hem baixat a castellbisbal on em gaudit de fer videos a 3 S-103 y un S-104, i unes quantes fotos de l'estació de castellbisbal, despres hem agafat un R4 amb destí terrassa hem baixat a cataluña on ens esperava la circulació del talgo III i el galicia, he fet fotos de tot dos fins que a arribat una 448 en doble totalment grafitejada dadalt a baix, hem pres el tren fins en st andreu, on ha retornat ya que no hi havia res especial, bueno si en cambi de la tipica mitsu havia un mavi al seu lloc despres em pres un CAT direcció  ribaroja d'ebre fins a cataluña el meu company s'ha endinssat en tornar a casa i yo he pres una 447 en doble a vic que 25minuts despres m'ha deixat al meu destí amb 3minuts de retard.

  1. El estrella galicia al seu pas per plaza cataluña.
  2. 447 Entrant a l'estació de castellbisbal.

1 comentario:

Jordi dijo...

Me encantan tus fotos y lo que cuentas... pero no te enfades: Lo narras desastrosamente mal :S
Me cuesta leerte mucho porque lo escribes demasiado rápido y sin prestar atencion a una narración correcta :P
Sólo es una recomendación aunque lo veas como una queja :)