lunes, 2 de marzo de 2009

Gaudint del l'ultim dia de vacances a torrello


Ahir tot plegat tenia organitzada fer una sortida a torrello estacio de la que antigament era la Ca5 de regional ara convertida a R3 de rodalies, vaig donar per comenzada l'excursio en una 447 exactament la 447.209M la qual en el vago intermig consta de dos aparell per a persones amb movilitat reduida, montcada direcio a ripoll a les 16.40h, cal dir que nomes pujar l'interventor en va demanar el billet cosa inutil, ya que a la meva estacio en dia festiu no hi ha res a fer, bueno li vaig abonar, i durant el cami a torrello va estar rudinant com unes 5 voltes per tot el tren, nomes arribar a torrello vaig poder gaudir de fotografiar amb molta tranquilitaqt els trens cosa, que a barcelona no es pot fer per els masius guardies, l'estacio de torrello esta formada per tres vies una de elles apartada, un edifici que conta amb guixetai validadora, i un nou panell encara en regim de proves d'anunci de trens, encara que s'ha de remalcar, que hi ha servei de megafonia automatica d'anunci de trens, despres de una 447 en simple composicio a la tour de carol, vaig prepararme per fer el viatge de tornada, amb una 447 en doble, en la cual tambe el interventor va venir disparat cap a mi,vaig fer trtansbordament a vic a un altre 447 que em va deixar a montcada, 1hora despres.


  1. Fotografia: Una unitat 447 en servei a la tour de carol fent parada a la via 1 de torrello.

1 comentario:

marta aurora dijo...

que bonita foto , me encanta , haces unas fotos preciosas , besos