miércoles, 4 de marzo de 2009

Gracies al "chivatasu"




Doncs ahir tenia previst anar per la R4 nord ya que s'havia filtrat una noticia con a "chivatasu" que una 319 diesel, feia un transport especial, tot dona inici a l'excursio, a l'estacio de montcada manresa R4 R7, on em sorpren una doble de 447 en servei a manresa totes dues en colors originals, pujo i ya que tinc poques fotos de dobles, faig el viatje fins a st vicens de castellet, alla faig una foto d'ella, i faig una volteta per els voltans, de l'estacio i de l'apartador d'ares, ara ya en ruines,a mes a mes em trobo amb una placa giratoria encara en vies, i despres torno a agafar una 447 en doble aquestes ya amb colors operadora, i al primer vago nomes arribar a castellbell, obrir la porta fer la foto a la 319 i tornar a pujar de nou al tren i continuu el cami fins a l'enllaç entre la R4 i la R3 on faig el cambi a un 440 remodelada, a vic que em deixa a la meva estacio.


  1. Foto: Una 447 en doble en colors originals fent parada a st vicens de castellet.
  2. Foto: Una 319 estacionada en via apartada fent temps per continuar cami a la nit fins a rajadell.
  3. Foto: El material estrany pesat que transporta la 319.

No hay comentarios: