jueves, 12 de marzo de 2009

La tarda al valles


Avui tot donat que he sortit ven d'hora del treball he pogut anar a pasar la tarda a granollers, primer final de la R2nord, m'he dirigit fins a els camps propers, alla es podien fer tot tipus de fotos , les cuals han quedat perfectes, un mercant de portaautos, entre altres, poc despres de que el sol es poses, he tornat cap a l'estacio alla he pogut fer foto al portautos i he agafat una 447 en doble amb desti a castelldefels, he baixat a l'estacio de la llagosta per veure si havia mes moviment de mercans pero no ha sigut aixi, doncs he tornat a mollet, i alla he pogut gaudir de veure, l'internacional trenhotel de zurich i mila que ha vingut despres d'un civia que ha sigut desviat per deixar-lo pasar, despres del pas de tren m'he encaminat cap a l'estacio del nord, i alla una 447 amb dos minuts d'avantatge, m'ha deixat a meu desti, cal dir que avui per causes d'esconegudes el tren l'hospitalet de les 20.07h amb desti ripoll a efectuat parada a totes les estacions.

  1. Fotografia: La 250.001 amb el portaautos esperant via liure.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Estoy encantado de tu blog. Me encanta. Me hago seguido. A ver si te haces tu del mio.

Un saludo.

Unknown dijo...

Jajaja, per poc ens veiem, ja que aquell dia també estava jo fent fotos, i el vaig veure, el que pasa es que era mes d'hora.