viernes, 6 de febrero de 2009

El costa i el catalan als finals de la R2



Doncs avui, no tenia previst fer cap excursio, pero, l'hora que m'he aixecat, he improvisat una excursio, sortint de mont.rip cap a mollet sta rosa, amb una 447, despres caminant cap a mollet R2, alla he tingut molta sort que nomes arribar he pogut agafar una 447 a st celoni que m'ha deixat al primer final de la R2, Granollers centre, alla despres d'una 451, que finalitzava alla, ha aparegut el costa brava on a fet la seva respectiva parada de 2minuts, he pogut fotografiar-lo sense cap incordiant guardia, poc despres a passat una 448 cap a barcelona i als 10minuts aproximadement, una 447 cap a st celoni a fet parada a la via 1 i m'ha deixat minuts despres, a st celoni segon final de la R2, alla tocava caçar el catalan talgo a montpellier, pero abans de la recerca de dit tren una 269 amb un llarg portautos cap a barcelona i una 448, a fet aparicio, rapidament, unes quantes fotos i s'ha acabat, despres el primer tren a barceloa i aeroport, que era en el mateix que havia arribat, he marchat cap a mollet st fost, on per el curt cami han passat dos mercants, un el Hi-cube, i l'altre sense identificar, una vegada a mollet, una 447 estacionada sense servei a la via d'apartador, no tinc ni idea que fotia alla, per li he fet una foto d'onat el poc servei que presta aquella via, despres caminant fins a mollet R3, on una 447 a l'hospitalet puntualment m'ha deixat a la meva corresponent estacio.


Fotografies: El costa brava madrid-cerbere fent parada a granollers centre.
                          El catalan talgo passant a tota velocitat per st celoni cap a                                                 Montpellier.

No hay comentarios: