sábado, 7 de febrero de 2009

El mateix d'ahir pero a un ex-final (St Andreu Comtal)



Avui de bon mati donada l'hora que m'aixeco sempre els dissabtes per anar a estadiar, no he volgut agafar el cotxe, si no, que he agafat el tren a la R2 de montcada, on una civia, m'ha deixat a l'estacio de sant andreu comtal, on un tren i tot a comenzat, un 448 a portbou, despres el TH a l'estacio de frança, procendent de zurich i milan, pocs segons despres el costa brava, a passat lentament, cap el nord, despres una 447 a l'aeroport m'ha deixat a l'estacio de passeig de gracia, on he sortit, per la nomenada sortida "H" de pau claris, despres de sortir de l'academia, a les 18.30 aprox, a l'estacio de passeig de gracia, una 440 Remodelada, m'ha deixat a l'estacio de sants, alla he agafat una 447 a martorell, a l'hospitalet no hi havia res fora de lo normal, despres d'una llarga carrerada, al final de la via 15 una 447 a vic, on de pas per l'estacio de sants una 440R a la via 14 totalment grafitejada, amb les portes obertes, amb viatgers, i fora de l'andana, m'ha fet cridar molt l'atencio, el cami fins al meu desti, a continuant sense cap incidencia.

  1. Foto: El tren hotel procendent de zurich i milan pasant per l'estacio exfinal cap l'estacio de frança.
  2. Foto: El costa brava pujant cap a cerbere per barcelona, amb el tren hotel de zurich al final.

1 comentario:

Anónimo dijo...

oy me he pasao por sant andreu comtal, he cojido el civia des de Sant Celoni ;)

muy buen la foto tio.....,


saluditus...