lunes, 9 de febrero de 2009

Lluna plena a punta llarga



Avui faig l'actualizacio de ahir, el titol de l'entrada te a veure amb els varis trens que vaig poder fotografiar ahir amb el fons de la lluna i reflectida al mar, tot donem per comenzar l'excursio sortit a les 15.50h de casa, cap a l'estacio del centre de montcada R2, on alla imformen, nomes trepitllar l'estacio, que els trens circulen amb demora de 30minuts, aprox, cap a les 16.30h apareix el tren, un civia, pero resulta que era el que tenia que haver passat fa 1hora, bueno despres baixem a l'estacio de sants per enllaçar amb un tren de la R2 sud, una 450 que em deixa a vilanova, on comenza la llarga caminata, fins a la punta llarga, vora el mar, nomes arribar el primer en pasa va ser un rodalies cap a el nord, seguidament un regional i poc despres l'euromed de les 18h de sants que va creuar amb el de pujada instants abans, darrera el vetera talgo III, despres de passar dos rodalies cadascuan en sentit oposat, vaig rependre la marcha de tornada cap a l'estacio de vilanova, on per casualitats de la vida, una 448 procedent de Zaragoza, directe a sants, fa parada a vilanova i directes cap a barcelona, on faig cambi a la via 8, i agafo una doble de 447's a vic, on em deixa a la meva corresponent estacio de barri.


  1. Foto: Una 447 pasant cap a vilanova amb lluna plena reflectida al mar.
  2. Foto: L'euromed de les 18h de sants passant ven a la vora del mar cap a tarragona.

No hay comentarios: