lunes, 2 de febrero de 2009

El que et pots trobar de tornada


Avui de bon mati he fet una escapadeta a l'estacio de montmelo per fer unes quantes tomes de video, he agafat un civia a montcada en composicio de 5+3, que minuts despres m'ha deixat al meu desti, alla he pogu veure un altre civia en cap a el sud, minuts despres el mare nostrum, i un bon festival de civies i 448, entre altres quantes uns 450 o 451, i una 250 aillada tambe una 269 totes dues cap a el sud, cap a les 13h he repres el viatge de tornada, on he baixat a mollet st fost, alla he pugt fer la foto que ilustra el bloc d'avui, una japonesa arrosegant el butaner, era parat a la via principal amb señal vermella, he preguntat al imformador d'alla que "que fotia alla un mercant parat" m'ha repost, dienme que el rodalies pasaria primer per la via desviada i despres el butaner, la qual cosa m'ha deixat descolocat, ya que el butaner no entra mai a les vies de la R2 si no te pas lliure directe, bueno despres de tot aquest "furullu" he caminat carrer cap a dalt fins enfilar-me a l'estacio del nord R3 on a les 14h justes una 440R m'ha deixat a la meva estacio corresponent.


Fotografia: Una japonesa arrosegant el butaner parat a la via principal per deixar passar el rodalies.

No hay comentarios: